2022-2023 Annual Report: A Year in Review

Port Washington Union Free School District logo

Dear Port Washington Community,

The Port Washington School District proudly releases its inaugural Annual Report, a comprehensive document that chronicles a year filled with dedication, progress, and achievement within our vibrant educational community. Inside these pages, you'll find a detailed account of our collective efforts to empower students, foster innovation, and elevate educational excellence. As we reflect on the past year's accomplishments and set our sights on a brighter future, we invite you to explore this report and join us in celebrating the remarkable journey of learning and growth that is shaping the future of both our students and our district.

Click here to view the 2022-2023 Annual Report

Sincerely,

Michael J. Hynes, Ed. D.

Superintendent of Schools

Estimada comunidad de Port Washington,

El Distrito Escolar de Port Washington se enorgullece de publicar su Informe Anual inaugural, un documento completo que narra un año lleno de dedicación, progreso y logros dentro de nuestra vibrante comunidad educativa. Dentro de estas páginas, encontrará una descripción detallada de nuestros esfuerzos colectivos para empoderar a los estudiantes, fomentar la innovación y elevar la excelencia educativa. Mientras reflexionamos sobre los logros del año pasado y fijamos nuestra mirada en un futuro mejor, lo invitamos a explorar este informe y unirse a nosotros para celebrar el notable viaje de aprendizaje y crecimiento que está dando forma al futuro tanto de nuestros estudiantes como de nuestro distrito.

Atentamente,

Michael J. Hynes, Ed. D.